Női ruha webshop

ART DÍVA FASHION - Női ruha webáruház - Alkalmi ruha vagy hétköznapi ruha.. Női ruhák és női felsők webshop

Új ruha GYIK

» GYIK

GYIK

Gyakran ismétlődő kérdések:

 

Hogyan tudok vásárolni a női ruha webáruházban?

A kosárba helyezett ruházati termékeket az adatok kitöltésével regisztráció nélkül is elküldheted. Ha regisztrálsz, úgy kedvezményekre is szert tehetsz a későbbiekben,  hírlevelünk segítségével, így javasolt a regisztráció a rendelés leadása előtt a "regisztráció" szövegre kattintva. A regisztráció ingyenes adataidat bizalmasan kezeljük. Adataid megadása után egy aktiváló linket küldünk a regisztrált email címedre, melyre kattintva regisztrációd azonnal aktiválod, s bejelentkezésed után már rendelést tudsz leadni webáruházunkban következő online ruha megrendelésed előtt pedig csak be kell lépned!

Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Az árut a futárszolgálat szállítja ki az általad megadott szállítási címre a feladástól számított 1-5 munkanapon belül.

Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?

Emailben értesítjük  a postázás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról! 

 Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a 06303871010 telefonszámon vagy a ugyfelszolgalat(kukac)artdivafashion.hu e-mailen.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség Magyarország területén a szállítás menüben látható.

Honnan tudom meg, melyik a számomra megfelelő méret?

A "mérettáblázat" menüpontunkba tájékozódhatsz a méretekről, s az ott látható mérési tanácsokat, majd mérettáblázatainkat figyelembe véve add le rendelésed! Ha bizonytalan vagy kérj segítséget az ügyfélszolgálattól.

Bármikor rendelhetek?

Igen, az online ruha oldal a hét minden napján 0-24-ig fogadja a rendeléseket.

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, a ruházati termékeinket csak hétköznap tudjuk szállítani. A futárszolgálat alapján.

Mikor kell fizetni?

Utalhatsz előre vagy a futárszolgálatnak átvételkor.

Bővülni fog még a kínálat?

Igen, folyamatosan érkeznek új termékek.

Elfelejtettem a jelszavam, de nem sikerül új jelszót kérni. Mit tegyek?

Az új jelszó létrehozása az oldal bal felső részében található "bejelentkezés"  menüpontra kattintva utána "jelszó-emlékeztető" gomb megnyomásával kérhető.  

Ha egyszer már kitöltöttem a regisztrációt, az megmarad a későbbiekben?

Igen, a rendszer elmenti adataidat, de a későbbiekben az adatokat lehet módosítani.

Ha hibás lenne a termék kicserélhetem?

Igen, természetesen a hibás terméket kicseréljük, amennyiben az bebizonyosodik, hogy a hibájáért mi lennénk a felelősek és nem nálad sérült meg. A ruha csomagolásáról és a ruháról felvétel készül, és előtte átnézzük, nehogy hibás termék kerüljön szállításra.